Sunday, May 1, 2011

Segmen : Mana Sedap Kena Rotan Kat Punggung!

 Nak join klik sini.


Ini ialah segmen oleh budakkampung39. Ntah apahal dia buat segmen pun aku tak tau. Mungkin terlalu banyak di rotan zaman muda-muda dulu.

Ok straight to the point, tak nak cerita panjang-panjang.

Bila kena rotan?
Time maghrib, masa tu kecik lagi,baru nak kenal dunia, balik rumah lambat.

Sebab apa kena rotan?
Sebab balik lambatlah, kan da bagitau tadi!

Siapa yang merotan?
Maghrib tu kena sebat getah paip dengan mak, malam tu kena rotan dengan ayah sebab tak pergi surau solat maghrib.

Kesan dari merotan?
Lepas kena rotan tu aku tergolek jatuh tangga, pastu aku terberak kat bawah, tuala tertanggal, cirit-birit lak tu. Tapi nasib baik mak aku tolong lap kan.

Best tak?
 Mana best kena rotan kat punggung! Gila ker ape. Nak tau best ker tak meh aku rotan punggung korang.meh!meh!


 p/s : rotanlah anak kalau da masuk umur 10 tahun tapi tak nak solat. Tapi kalau mak bapak tak solat lempang kan aje!



No comments: