Thursday, April 21, 2011

aku, domo, kamera dan kaca mata..


aku terlalu sayang kaca mata ni, sayang sangat sampai nak pakai pun terasa sayangnya..jadi aku bagi wakil untuk pakai kan. En. Domo sebagai pengganti. 

aku yakin muka tuan punya kaca mata ini tidak penting dan tidak diperlukan untuk tatapan umum. namun aku tetap menyediakan "reflection" atau pantulan imej pada kaca mata kalau ada siapa-siapa yang berminat untuk ambil tahu.(gambar pantulan agak tidak sama dengan imej sebenar tuan kaca mata).

maaf..pinjam alamat nak tag (da syarat penganjur nak wat camne)..

rasa berminat nak join klik aku dan kaca mata
kredit buat penganjur cik fara vavavoom..=)

9 comments:

Encik Mimpi said...

domo comel kan

Aku said...

err spek 2 lg comel..

Unknown said...

bak meh domo sebijik !
wahaha~
btw ak letak link ko kt belog ak ye ^^

Aku said...

cik anis : hehe macih..ak kenang jasamu

Fara VavaVoom said...

haha poyo sungguh tanak tunjuk muke . takpe2 , nmpk gak uh . nmpk perut muncet .hakhak . jgn mare . guraw . very the low profil . btw, thnks ek join , rajin2 bw ke blog , top 20 akn di publish be4 30 hb . ceklah, kot2 terpilih :)

Aku said...

macih cik fara sudi singgah..=)

EB said...

Good luck der...

Word Veri kamu - angals

Eyka said...

adeeee domooo!! sukeeeeeee~ :)

atien said...

domo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) i luv it :D